torsdag 10. desember 2009

Vår nye Maggie Wonka ansatte: Stein B. Ukken!



Vår nye ansatt i Maggie Wonka Flagship Store er en helt spesiell pelskledd "person" - Stein B. Ukk. Vi jentene synes at det er herlig å endelig få et mannebein i bedriften og han nyter all den oppmerksomheten han får. Stein har faktisk verdensrekorden når det kommer til å ha størst horn - og det er ikke uvanlig at han stiller seg i vinduet og deig'er seg sammen med utstillingsdukkene.
Hva liker du best å gjøre?
Å smugtitte inn i prøverommene når damene prøver klær, det får meg til å steile på podiet mitt! Og så liker jeg veldig godt å klatre i fjella da.
Hvordan liker du å arbeide sammen med så mange jenter?
Det passer meg veldig bra, og så kommer de å stryker meg over pelsen hele tiden!
Hva er yndlingsmaten?
Favoritten er jo egentlig gress og knopper, men hos Maggie Wonka går det mest i mandariner og pepperkaker for tiden.

Vi ønsker Stein B. Ukk hjertelig velkommen til Maggie Wonka teamet!! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar