tirsdag 1. desember 2009

Maggie Wonka "Julebord"


FOR et show!

Fantastiske Noora Noor og Marvin Charles

Når Maggie Wonka skal ha julebord så blir det ikke et vanlig julebord med ribbefett og for mye aquavit. Neida - dette var en helt fantastisk kveld utenom det vanlige da vi dresset oss opp, spiste en deilig middag og dro videre til Edderkoppen teater for å se "Motown Nights". Når Noora Noor åpnet med sin stemmeprakt med Mr. Postman så visste vi at dette kom til å bli gøy. Og FOR et show det ble!!
Dette vil jeg absolutt anbefale til alle - for en mer fantastisk herlig konsert kan du lete lenge etter. Det er ikke hver dag i Norge at et helt publikum reiser seg og synger og danser i takt med musikken! Kan nevne en litt flau seanse i midten av konserten da jeg synger av full hals til en av mine absolutt Motown favoritter da vakten kommer bort og tar meg på skuldra "Du..kunne du ha dempet deg litt? Artistene hører deg så godt helt opp på scena." (?!?!?) WHAT?? Hahaha..jeg kan love deg at jeg dempet meg (litt) etter det!
Jeg vil oppfordre alle til å ta turen for å se "Motown Nights" og billetter får du kjøpt her: http://www.billettluka.no/DisplayArrangement.aspx?CompanyID=1174&ExternalTitleID=1174_202#

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar