torsdag 10. desember 2009

OBAMA DRAMA


Da jeg kom på jobb i dag ble jeg pent bedt om å vente med å passere drammensveien til kl var 10.00 - SAY WHAT? Selvfølgelig pågurnn av Obama sitt Norge besøk. Jeg smug meg inn på nabobaren (Podium) for så rett inn i butikken ...hmm jeg regner med politiet så det og var beredt tilfelle jeg skulle angripe når Obama og hans hustru Michelle seilte forbi kontoret.
Vi på maggie syntes iallefall at Madame Obama er en flott dame og hadde håpet hun kom innom i dag, har derfor laget en flott poster som dere kan se nedenfor sammen med et lite klipp av folkemengdene utenfor kontoret i dag.
Action Jackson i lille Oslo gitt. For de som ikke har sett noe til oppstyret er det ikke forsent og dra ned til Grand for å beksue Obama og Michelle stå å vinke på en terrasse vernet med skuddsikkert glass!!
En herlig kveld til dere alle, AC

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar