onsdag 16. desember 2009

JEG VIL JEG VIL JEG VIL JEG VIL!!


Jeg absolutt ELSKER å få ting jeg ikke visste at jeg ønsket meg, før jeg plutselig står med det i hendene. Noen vi kanskje kalle slike gaver ubrukelige, men jeg synes slike ting er det herligste i verden!! Hvem ville vel ikke blitt glad for en maskin en kan henge i vinduet som lager en regnbue spesielt for deg når det kommer litt sol på den??? Eller en datamus som ser ut som et jordbær? Ellen en USB stick som ser ut som en legoklosse? Jeg har lenge ønsket meg en hamburgertelefon som du ser i de gamle filmene, og i dag fant jeg den endelig!! :D

Jeg vil også gjerne ha de små muffins lipsylene som du ser i samlingen ovenfor!!!!

La julen i år bli den mest lekne julen på lenge!! Om du har lyst på noen av tingene ovenfor, eller tenker på å kjøpe noe slikt til noen du kjenner så finner du de på urbanoutfitters.com, jasonhomeandgarden.com, katespaperie.com og freshtrend.com!

GO NUTS!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar