torsdag 23. september 2010

HØSTEN ER KOSETID!!




- Og Maggie Wonka har definitivt koseplaggene klare!!

Jeg tuller ikke når jeg sier at Maggie Wonkas morgenkåpe er den deiligste jeg noen gang har hatt på kroppen. Den er laget i den mykeste og deiligste kvaliteten og er som skapt for herlige lange morgener, for hyttekos og - ja, rett og slett kos! Morgenkåpen kommer i sort og i deilig sukkerspinn-rosa.

Og så har vi jumpsuiten da. Dette er den eneste jumpsuiten jeg vil tørre å kalle lekker. Den sitter over rumpa, har snøring i livet og en glidelås - slik at du kan lage så dyp utringning som du bare vil:) Jeg har sikret meg en som jeg skal tilbringe alle de kalde månedene i. Ser for meg deilige kvelder med stearinlys og et glass vin i hånden - i Maggie Wonkas Jumpsuit. DIGG!!

Når det finnes plagg som dette - så elsker jeg høsten!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar