tirsdag 28. september 2010

CAMILLA PIHL I KK

(Bilde lånt fra Camilla Pihls blogg: camillapihl.no)

Gjett om vi ble glade da vi kjøpte KK denne uka!!!
Camilla Pihl var en av tre damer som ble laget en sak om i dette nummeret og på bildet har hun på seg Maggie Wonka støvletter!!!

Tenkte jeg skulle skrive et lite utdrag fra artikkelen:

BESTE BUTIKKTIPS:
"Maggie Wonka og Friis Company har mange fantastiske sko."

Morsomt at det er andre som har funnet ut at våre sko er helt fantastiske!! Ikke bare ser de bra ut - men de er faktisk utrolig gode å gå i!

Camilla Pihl er helt herlig - og vi digger at hun digger Maggie Wonka støvlettene sine!:)

1 kommentar:

  1. Hei Hei :) Jeg ble nettopp en leser av Camilla Phil og jeg fikk raskt øye på disse støvlettene!Helt fantastiske :)Jeg lurer på hvor jeg får kjøpt de, finner de ikke på "shoppingsiden" deres..! og hva de koster?
    -Tone. :)

    SvarSlett