tirsdag 28. september 2010

Hong Kong Part III


Etter en lang dag med masse inntrykk , inspirasjons bilder, bånd, stoffer, knapper og en ganske heftig temperatur er det nå leggetid. Da jeg kom hjem fra middag fant jeg de to ny innkjøpte "matroyska" dukkene mine sitte og leke på gulve med alle stoffprøvene vi hadde kjøpt idag...de vil kanskje være med og være kreative de også? Legg merke til stoff prøvene med dødningshoder, kjøpte de fordi minte meg om min helt fantastiske kollega Tonje...der hun tripper rundt på høye hæler og søte kjoler har dama ofte miksa dette med kule dødningshode smykker..Gleder meg til å vise henne alle de morsomme bildene og en hemmelig gave ! Nå er det bare å rulle sammen måle båndet og sove...ZzzZZZ - Sov godt ! ACE

1 kommentar:

  1. Hahahaha!!! Dere er så skjønne!!:)

    Kos dere i Kina - savner dere på kontoret!

    SvarSlett