fredag 26. juni 2009

MAGGIE WONKA STREETSTYLE!

I går da jeg var ute og danset i solskinnet møtte jeg denne jenta i Bogstadveien som hadde på seg Maggie Wonka bluse. Som alltid hadde jeg med meg kameraet mitt og bare måtte stoppe henne for å ta et bilde. Jenta heter Martine Halås Sellevoll (17), er en student fra Molde og var på veg til galleriåpning på Galleri A da jeg traff henne. Elsker stylen hennes som er laid-back, men fresh og sommerslig på samme tid! Perfekt å flette denne Maggie Wonka blusen sammen med litt vintageplagg, høye hæler - og selvfølgelig solbriller!

Om DU har et bilde av deg selv i Maggie Wonka klær, send det til meg på tonje@maggiewonka.com - har utrolig lyst å se hvordan DU velger å style deg i sommersola! Jeg kommer til å være rundt om kring i Oslo med kamera mitt i hele sommer på utkikk etter jenter i Maggie Wonka styles.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar