tirsdag 20. oktober 2009

Ny ekstrahjelp på kontoret!!

Vår nye søte ekstrahjelp på kontoret heter Mathilde Kaumer og hun er 16 år gammel. Hun studerer design og håndverk og hjelper oss på kontoret hver tirsdag! Vi har gitt henne en liten quiz:

Det beste med høsten synes jeg er...
...de deilige klærne i butikkene.

Om jeg kunne ha gjort hva jeg ville for EN dag hadde jeg….
...vært prinsesse!

Det aller beste å spise til middag er..
...ostesufflè

Min yndlingssang er..
...Goodbye my lover - James Blunt

Den kuleste Maggie Wonka stylen til høsten synes jeg er…
...Mira Dress

Mitt skjulte talent er…
...at jeg er en flink designer!

Det som gjør meg livredd er..
...insekter og skrekkfilmer!!

Hvis jeg hadde superkrefter hadde jeg kunnet…
...flydd opp og ned til måned 10 ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar